onsdag 25 mars 2009

tingeling


hejsan kära läsare!

tingeling låten va bäst på melodifestivalen jag är beroende av den :*

idag har inte hänt så mycket förutom att jag gick på stan efter skolan med susanna o madelene, sen gick jag till min mor och vi tog bussen hem för pappa hade tagit mammas bil när han körde calle till hockeyn, aa sen gick jag in på bdb de va 52 st som hade lagt upp bilder :o aa o sen så åt jag o sen satte jag mej här igen.

bra saker med dagen:

-slutade tidigt
-gick bra på sv/so:n idag
-soligt
-super kul på stan
- 1 månad o 25 dagar till min födelsedag
- 3 dagar kvar till innebandy dm med laget :)

(jag vill ha sånt hår som jag har på bilden)

dagens outfit & frisyr:
jeans leggings: veromoda 249 kr tror ja
linne: ginatricot: 70 kr (rea sen i somras)
cardigan: ginatricot 149 kr

frisyr: knut och inbakad fläta i luggen

nu ska ja kolla vad det är på tv

puss o adjö <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar