måndag 20 april 2009

hejsan alla fina saker ♥



jag hade nästan glömt bort att jag hade en blogg hihi busssigt


aja nu ska jag ta tag i bloggandet på allvar igen :)




idag var det skola id´gen det ända positiva med de va att man fick träffa allt underbart folk igen ♥




sen när jag kom hem så fikade jag lite och tränade på äckel spanskan JAG SUGER PÅ SPANSKA KAN JAG LOVA :D sen så kollade jag bdb oså sen kom pappa o calle hem men dom for nästan direkt igen för calle hade träning, att bero på träning så hade vi första 11 manna matchen iår mot matfors vi ägde dom men dom fick nå dum mål så de blev 2-2 aja vi va bääääst pluss att dom hade 95 med :p skitsamma aa o på onsdag är de ny tränings match mot timrå.




nu ska jag fortsätta med spanskan :C



puss o adjö amigos ♥♥♥



jag vill ha pucko ge meeej? (a)♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar